Algemene informatie

Profiel wehkamp
wehkamp is het grootste warenhuis van Nederland op het gebied van online winkelen. Per jaar heeft wehkamp ruim 122 miljoen bezoekers. Met een bestand van circa 1,7 miljoen vaste klanten en ruim 7 miljoen zendingen per jaar is het bedrijf één van de grootste verzenders van pakjes in Nederland.

 

Er is dan ook een ruime keus met zo’n 180.000 artikelen in het assortiment verdeeld over 5 werelden, Mode, Huis, Tuin & Do It Yourself, Elektronica, Entertainment & Huishoudapparatuur, Sport & Vrije Tijd en Mooi & Gezond. Daarnaast heeft wehkamp 2 wereldoverstijgende concepten namelijk Mama & Kind en Koken & Tafelen. De bestelde producten worden snel en betrouwbaar bezorgd op een locatie en tijdstip waarop de klant dat wenst. Dat maakt online winkelen bij wehkamp interessant en gemakkelijk.

 

In 2008 is wehkamp getransformeerd naar een volledige online winkel met een geheel nieuwe uitstraling: een actueel en inspirerend assortiment, dat relevant is voor onze klanten. Dit heeft er onder andere toe geleid dat wehkamp vandaag de dag specialist is op het gebied van online winkelen.

 

Als pijlers voor het beleid gebruikt wehkamp de cultuurwaarden “Customer Obsession”, “Data Driven” en “Transparantie”. Deze waarden komen overal in de organisatie naar voren en zorgen voor een sterke interne cultuur en een eenduidige uitstraling.

 

En het gaat door! wehkamp blijft zich natuurlijk verbeteren, vernieuwen en doorontwikkelen. Onze ambities zijn groot en onze doelstellingen uitdagend. En daarom zijn we hard op weg om onze organisatie om te buigen naar een Digital company.  Om die groei en ontwikkeling in hoog tempo voortgang te (blijven) geven, hebben wij binnen de diverse onderdelen van ons bedrijf ruimte voor “The-best-in-class” E-commerce talenten die mee willen bouwen aan onze nieuwe digitale organisatie!

“Een organisatie met veel dynamiek en goede energie waar ik me thuis voel”